loading...

لوازمیدکی دنا

خرید و فرو شانواع لوازم یدکی دنا

بازدید : 450
دوشنبه 13 بهمن 1398 زمان : 14:44

با افزایش دور موتور و تولید اسب بخار ، تکنیک‌های معمولی مورد استفاده برای تعادل در میل لنگ‌ها ، موفقیت کمتری دارند. تست سخت برای تولید کنندگان موتور این است که چگونه می‌توان در اطراف این موانع عمل کرد تا تعادل میل لنگ را با دقت بیشتری مطابق با خواسته‌های توالی موتور خاص انجام دهد. این روشن می‌کند که چرا بسیاری از توسعه دهندگان موتور استراتژی و تکنیک‌های مختلفی را بررسی کرده اند ، به عنوان مثال ، تعادل بیش از حد / زیر ، و چرا آنها غالباً نقاط تفکر شدید هستند. تعادل میل لنگ همواره یک سازش است ، اما برای کنترل بهتر بر تعادل موتور مؤثرتر ، باید اصول اولیه فرایند متعادل سازی موتور را بدانیم.

شما میتوانید لوازم یدکی پژو و سمند را از سایت نرسی کو خریداری کنید

تعادل دقیق مونتاژ چرخش در هر فرم موتور اصلی به حداکثر رساندن عملکرد و دوام است. میلگرد داغ معمولی وارد یک موتورخانه می‌شود و می‌گوید که آنها به مونتاژ چرخان آنها به 1 یا 2 گرم متعادل نیاز دارند. آنچه فکر می‌کنند شما باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل شود که همه پیستون‌ها و میله‌ها در چند گرم از یکدیگر وزن دارند ، اما کیفیت تولید کنندگان خرده فروشی پس از خرده فروشی از همین حالا این کار را در کارخانه خود انجام می‌دهند. در کنار این قسمت تعادل ، مکانیک باید تأیید کند که بالاست‌های میل لنگ میل لنگ ، قدرت چرخشی و پاسخ دهنده ساخته شده توسط پیستون‌ها و میله‌ها را متعادل می‌کنند. با داشتن پیستون‌ها و میله‌های سبک امروز ، انجام این کار به طور معمول شامل جدا کردن جرم از بالاست‌های لنگ است. میل لنگ‌های سبک وزن با بالاست‌های کوتاهتر یا مونتاژهای چرخان با پیستون‌های بسیار سنگین و میله‌های اتصال ، ممکن است به ضخامت‌های فلزی تنگستن نصب شده در بالاست‌ها برای گسترش جرم نیاز داشته باشند

"با اینچ بزرگ مکعب و دور زیاد دور اسب بخار قدرت واقعی به دست می‌آید ، و وزن سیلندر ایجاد شده در آن مسیر به طور قابل ملاحظه‌‌‌ای بر تعادل موتور اثر می‌گذارد."

جرم بالاست‌های میل لنگ میلگرد باید معادل 100 درصد جرم چرخان و 50 درصد جرم پاسخ دهنده باشد. تصمیم گیری در مورد مقدار جرم برای جدا کردن یا جدا کردن از تثبیت کننده‌های میل لنگ ، نیاز به اندازه گیری بیشتر قسمتهای بخش در مونتاژ چرخان به طور جداگانه در مقیاس دقت دارد. بندهای مچ دست ، قفل‌های چوب ، حلقه‌ها ، پیستون‌ها و انتهای کمی‌میله‌های پیوند دهنده بالا و پایین میله‌ها قرار می‌گیرند و توده پاسخ دهنده مجمع دوار را درگیر می‌کنند. 5 تا 10 گرم اضافی معمولاً به جرم پاسخ دهنده اضافه می‌شود تا سنگینی روغن موتور را نشان دهد.

منبع : http://blog.autopartstoys.com/basics-of-engine-balancing/

Let's block ads! (Why?)

تورهای پژو تیم سازنده قطعات یدکی خودرو مستقر در تبریز
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 97
  • بازدید کننده دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 180
  • بازدید کلی : 8804
  • کدهای اختصاصی